pátek 30. prosince 2011

Case Study

Rozpracuji 25 nástrojů podle následujících bodů a poté vložím odkaz mé Case Study na LMS moodlu.
  1. Název aktivity (např. Plánování společné osobní schůzky týmu)
  2. Cíl a popis aktivity
  3. Metodologie zpracování: 
    • Návrh webové aplikace, která umístí aktivitu do 21. století (viz název Google Sites, co navrhla kolegyně na Google+). 
    • Odkaz na teorii k nástroji, nejlépe na své PLP, lze však využít také zpracování na LMS Moodle, případně na nejvíce učesané popsání nástroje na Google Sites (Seznam nástrojů a všeho, co k nim patří, je druhou součástí Google Sites - vedle stromu aktivit).
    • Popis konkrétní metodologie praktického vyzkoušení (např. založení kalendáře, jeho nasdílení, naplnění schůzkami jednotlivců, naplánování společné schůzky atd., jak je popsáno výše).
  4. Praktická realizace, tj. vykonání vybrané aktivity s přispěním vybrané webové aplikace (vše doloženo na webu, přístupně všem účastníkům kurzu, resp. veřejnosti - dle Vašeho uvážení).
  5. Závěr (přínosy, zápory, doporučení pro další!)
  6. Zdroje - nemusí zde být znovu, pokud je v teoretické části (viz výše).

Žádné komentáře:

Okomentovat