Case Study
čtvrtek 12. ledna 2012
25. ICQ
›
1) Komunikace s členy hudebního kroužku přes ICQ 2) Cílem aktivity je využití další sociální sítě, která umožní lepší a rychlejší komunik...
24. Gmail
›
1) Založení a zasílání e-mailů 2) Cílem je založení e-mailu pro společnou komunikaci mezi členy hudebního kroužku. Díky Gmailu si mohou ...
23. Facebook
›
1) Komunikace se členy hudebního kroužku prostřednictvím sociáílní sítě 2) Cílem této aktivity je vytvoření stránky hudebního kroužku, kde...
středa 11. ledna 2012
22. Twitter
›
1) Komunikace s účastníky členů hudebního kroužku nebo komunikace s přáteli 2) Cílem této aktivity je komunikace s členy hudebního krouž...
21. iGoogle
›
1) Personalizace domovské stránky 2) Cílem je iGoogle si nastavit jako domovskou stránku a zároveň si ji přizpůsobit na téma hudba. 3) ...
20. Google obrázky
›
1) Vyhledávání hudebních nástrojů nebo známých zpěváků 2) Cílem je vyhledat obrázky známých zpěváků, hudebních skladatelů nebo různých h...
19. Google kalendář
›
1) Naplánování hodin výuky členů hudebního kroužku 2) Cílem je sjednotit a zorganizovat hodiny výuky členů hudebního kroužku 3) Pro ...
›
Domovská stránka
Zobrazit verzi pro web